close

 19集

Kang Ta is caught by Woo Hyun.

Kang Ta is shot by Mi Soo, and ends up being captured by Woo Hyun.
He is locked up in the basement of Jang Ho's home, and suffers after being tortured by Woo Hyun, Jang Ho, and Pascal.

Meanwhile, Vivian asks Jang Ho for their location after he tells her that they caught Kang Ta.

Johnny receives a message from someone and goes to save Kang Ta...

 

強熙還是對強打開槍,射中大腿

強打逃跑後被宇賢抓到張浩家地下室一群人毒打他折磨得半死

活該....誰叫你拋棄寶貝那麼久

後來張浩去跟VV邀功

VV要張浩講出強打被關之處

告訴Johnny,救出強打

強熙後來也查出強打被宇賢抓走,但他們趕到張浩家時,強打已被Johnny救走了

只剩下一堆刑具。

宇賢知道是VV告密

就去警告她

按!好人壞人都她當盡了


洪爺爺帶寶貝去看強打

這段勉強說有粉紅嗎?

頂多兩人握著手而已......

看著強打鼻青臉腫還冒血的臉....

我其實一直笑(壞心!)

不過寶貝淚流滿面......呃....

這時的音樂我沒聽過......應該不在OST裡面

蠻好聽的...(請問有人知道是什麼歌嗎?告訴我~告訴我~)

總之兩人就很含蓄啦

我也不期待什麼了

 

 

 

20集

Hwang Dal Soo meets with Bo Bae.

Kang Ta, Mi Soo, and Woo Hyun encounter each other at the villa.
Mi Soo finds out about her and Kang Ta's DNA results, but still can't believe the truth.
Kang Ta attempts to prove his innocence, and tries hard to help her remember the past.

Meanwhile, Bo Bae meets face to face with Hwang Dal Soo.
He tells her that there is one more person involved with the Choi Hae Ryong case, and that the person is her father

 

寶貝終於要知道他爹是誰了

接下來她會怎麼面對強打?

黃達秀真是一肚子壞水

壞透了!!

 

我直接說了這集重點:

強打又跟張美在一起了

跟寶貝完全沒見上面。

韓國有觀眾希望強打給張美一個交代

所以不知道這位編劇最後會怎麼處理寶貝

(處理其他人老娘我不管了)

反正這編劇以後的劇我絕對拒看!

(我沒看直播喔...我是在百度瞄一下文字)

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    imines 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()